Clan Genesis's Home Forum

Clan Genesis's own forum
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Game Addition demands

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ya-Ha
Admin


Number of posts : 163
Age : 22
Location : World Of The Shinigami ==> I can't lose thanks to my Death Note Yohohohoho
Registration date : 2008-03-02

PostSubject: Game Addition demands   Thu Mar 13, 2008 11:33 am

So yeah on this topic you may post demands for game types or specific games that i might add the plan for now is.

An Anime based Risk
An Anime Based Save/load Rpg (that doesn't blow rabbit balls)

All the games you wish to see added have to be anime Smile so yeah i'll need a few people to say if they're okay or not with the addition of the 2 games i'm going to try to find in the near future Smile
Back to top Go down
View user profile http://genesis-home.niceboard.net
Northern



Number of posts : 166
Age : 26
Location : Gay heaven
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: Game Addition demands   Thu Apr 17, 2008 6:43 am

Request is that Naruto SW is added since about few members are playing it AND it is in the end a quality game (and i know you hate it ya-ha but try to get over it)
Back to top Go down
View user profile
Ya-Ha
Admin


Number of posts : 163
Age : 22
Location : World Of The Shinigami ==> I can't lose thanks to my Death Note Yohohohoho
Registration date : 2008-03-02

PostSubject: Re: Game Addition demands   Thu Apr 17, 2008 8:39 pm

i have all the proof i need to actually call it a game made by trash and proving that it is NOT a quality game.

Ok so i'll try to be clear : lemme start with heroes : (and btw i will never add it. even if i'm wrong which is unlikely seeing the subject simply because it stole too much from other games and that is unacceptable...)

So yeah :

1 : in naruto wars and a few other "dota-like" games the thing that makes it fun all the time is the fact that there are a pretty big number of hero types example :

Ino Yamana w/e her name is and Maito Gai Ino is what i call a Support-Hold type hero and maito gai is a Dmg whore they are total opposites one is meant to do dmg one is meant to help that one to do damage. there is nothing like that in shinobi wars all heroes are either Spell whores Or Dmg whores. making the items so easy to understand...

In one game your basically pro, very pathetic. only good thing is the skins i'd really love to steal them and give it to naruto wars maker. because that's the ONLY worth i see in shinobi wars looks the rest is shit. apart from that shinobi wars you always need same items (basically) if you recall games of naruto wars, 1 out of 3 chances that the item build is completely different (depending on allies enemies hero you have and items all players have.)

i think now it's pretty clear why i'll never put such a Shit map in the clan games. i do admit it is pretty fun when your bored to death seeing that there are not many noobs in it, not suprising seeing the level of gameplay needed to be pro at it. on a difficulty graph sw takes about 2-3 games to be pro naruto wars i have fucking no idea how long it takes to actually be "pro" because 1 year ago i got raped so fucking bad it wasn't even funny.

so yeah now according to me it's clear. if you wanna argue more then bring up a good argument Smile
Back to top Go down
View user profile http://genesis-home.niceboard.net
Devil_Dark



Number of posts : 131
Age : 25
Location : Beneath Your Feet
Registration date : 2008-03-10

PostSubject: Re: Game Addition demands   Wed Apr 30, 2008 11:48 pm

since this argument are no longer valid now that we have gone into the desperate situation of HAVING to pick up this game Razz i gotta say that all u say about this game is truly the situation of a game that really needs to get a makeover.. wich fits this perfectly... but there is a light att the end of this tunnel of hoplessnes.

IF ITS SO EASY THERES GOTTA BE GOOD COMPETITION!!! affraid
Back to top Go down
View user profile http://genesis-home.niceboard.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Game Addition demands   

Back to top Go down
 
Game Addition demands
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» This game sure can be adamant about wanting players to take certain weapons
» The "Who would win?" game
» problem with the game : no control over the moves of the pc
» Luck O' the Bearish Instant Win Game
» Donít forget about your FREE game card!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Clan Genesis's Home Forum :: Court of Justice-
Jump to: